Accueil

Toute insulte ou demande de vote sera sanctionnée (bannissement définitif).

334 bimbo com's - 26 amis
A7xLolita , - 9/09/2015 17:56 :

Magnifique *-*

poupounette400 , - 30/08/2015 02:15 :

You're Welcome

 

poupounette400 , - 30/08/2015 02:07 :

njerng;djnfvlwe

Mïss-NÜnü4 , - 30/08/2015 02:07 :

Belle bimbo *-* !!

poupounette400 , - 30/08/2015 01:59 :

I have pic of me pretending to be the ring girl. I was a weird child. 

poupounette400 , - 30/08/2015 01:51 :

hahahah u just did that so u can put a Corey Taylor pic, uh? 

poupounette400 , - 30/08/2015 01:39 :

She pronounce it in spanish hahah but yeah my name sound way better in spanish anyway. And tf the ring hahah wow your hair isn't even that long for u to be her pffffff dream realictic dreams plssss

poupounette400 , - 30/08/2015 01:36 :

Because there was only one left and he took it -.-

poupounette400 , - 30/08/2015 01:34 :

Oh hahah yeah i thought of them but i wasnt sure if u were quoting them!! An my mom calls me Cati 

poupounette400 , - 30/08/2015 01:32 :

Ohhh yeah I think when ur stress, u have more chances to have nightmares. 

poupounette400 , - 30/08/2015 01:31 :

tru tru i mean its m shadow 

poupounette400 , - 30/08/2015 01:31 :

hahaha really? OMG i still have some stuff to buy, probably gonna buy them by myself tomorrow :((

poupounette400 , - 30/08/2015 01:30 :

BTW I BOUGHT ACDC SHIRTS WITH MY DAD FOR THE CONCERT AND HE GOT THE BEST ONE >,< PFFF HE IS SUCH A FANGIRL FOR ACDC 

poupounette400 , - 30/08/2015 01:26 :

hahahah Katie >.< Sounds sexual but okayy

and i read spank u hahaha instead of spam u 

poupounette400 , - 30/08/2015 01:25 :

YOU SHOULD DO A BOOK ABOUT YOU'RE FUCKED UP DREAMMMS

poupounette400 , - 30/08/2015 01:25 :

i like nice M Shadow hahah 

Douche M Shadow looks like one of those guy to pull out the friendzone bullshit tbh hahah He is great ^.^

poupounette400 , - 30/08/2015 01:24 :

OMG U CAN TELL ITS HIM BECAUSE OF HIS CUTE EYES!!!! OWWW HE SUCH A CUTIE 

poupounette400 , - 30/08/2015 01:23 :

and yeah Josh and Debby were dating but they broke up 

poupounette400 , - 30/08/2015 01:22 :

OMG DON'T REMIND ME OF SCHOOL UGHHHHH 

poupounette400 , - 30/08/2015 01:20 :

Thank you to SPAM THE SHIT OUT OF ME with Twenty One Pilots!!! I feel blessed ^.^